donderdag 26 september 2013

OUTFIT | HAT



                                               Hat: Bershka // Necklace: Primark // Muscle tee: H&M // Skirt: Sting // Cardigan : Primark // Shoes: Converse


Hellloo! Today I had projectday on school and I had a salsa workshop. It was really fun to do! Tonight I have a schoolparty! :) Yesterday I went to the movie with my friends and we watched We are te millers. The movie was really funny and I laughed a lot!
I'm in love with the outfit wich I wear on the photo's! The cardigan is so fluffy and warm. The skirt I bougt by the Sting for only €2,50!!! It's a little bit to big, but come on guys it was so cheap and I like the pattern, so i had to buy it.

What do you think about my outfit? Byee!

8 opmerkingen:

  1. aaah dat vest sooo fluffy !! leuke outfit max!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke fluffy cardigan, zo een wil ik ook om me van de winter warm te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker fluffy!!!!! Haha leuk maxieeee, en ik snap eindelijk hoe dit allemaal werkt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah je ziet er super leuk uit Maxine! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb even op je blog gekeken, maar je hebt echt hele leuke outfits allemaal!
    Leuke blog (:
    Zullen we elkaar volgen? Ik volg je nu!
    xlove.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jou blog verdient echt veeeel meer followers, wat een leuk blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh dat is echt een heel groot compliment, dankjewel!! :) x

      Verwijderen