zaterdag 19 oktober 2013

OUTFIT | CHICAGO 87


Beanie: Primark // T-Shirt: Primark // Necklace: Primark // Pants: Levi's // Shoes: Converse


Hi guyss! Today i've a simple outfit for you. Almost everthing is from the Primark, haha. I really like the shirt, it's actually from the men's department. The beanie is from the men's department too, haha. I love beanie's for autumn and winter!
Last Thurday i went to the new Urban Outfitters in Amsterdam  with flo , Sara and Jaimie. It was the first day so it was really busy. The store is great but it's not cheap at all, so i bought nothing. 
Byee!




10 opmerkingen:

  1. LOVE YOUR outfit ! :) Wish i had Primark in my country :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke outfit! Zijn dat nou van die 'plateau-allstars'? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Jaa dan lijk gelijk een stukje groter, haha! x

      Verwijderen
  3. Mooie outfit! Dat shirtje van de Primark is zo gaaf :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe foto's zeg! Ik vind het een leuk shirt :D En je schoenen vind ik trouwens ook erg gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a nice outfit, I love that T-Shirt :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor je lieve reactie. Wat cool dat je een keer in de ruïne bent geweest met school, wat ging je daar doen dan? Die eerste foto is trouwens erg tof, leuke plek! (:

    Ik volg je nu via bloglovin', ik hoop dat je mij ook wil volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! We gingen daar allemaal middeleeuwse dingen doen, niet heel leuk dus haha.
      Ik volg je nu ook! X

      Verwijderen