woensdag 18 december 2013

OUTFIT | BLOGGERSMEETING

Hi guyss!

Last Sunday i've had a bloggersmeeting with Eve, Sara, FloRomy, Jaimie, Janine,veronique, Emmy, Veere and Janne at janne's home. I'd seen some girls before but some girls i met for the first time. We celebrated "sinterklaas", and yes i know it's a little late. I've got a lovely present from Romy and i gave a present to Sara. It was a amazing day!
Jaimie took some outfit pics from me with her awesome camera. The pictures turned out really well!

 
 
 
 
Fake fur jacket: Sting // Blouse: Primark // Denim jacket: Primark // Legging: H&M // Shoes: Nike roshe run
 

10 opmerkingen:

  1. Het was echt leuk je te ontmoeten! Je outfit foto's zijn echt super mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super toffe jas! En die eerste foto is echt heel leuk. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie outfit had je aan Maxine! :) Ik vond het super leuk om je te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Lijkt me super leuk zo'n bloggersmeeting :) Gave outfit ook! Ik volg je nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zag er zoooo leuk uit en het was weer gezellig met jou en de andere meiden ♥ Ik zag trouwens je jasje hangen in de Sting, ik dacht, zal ik hem meenemen? Maar nee haha. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was super gezellig Max! En ik vind je jas zoo leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh leuk Maxiemax.. je outfit was echt fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi jasje heb je aan! En wat een leuke foto's, ik heb ze al vaker voorbij zien komen op andere blogs! ;)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig jasje heb je aan!
    xManon

    Ik heb momenteel een give-away waarbij je 30$ kan winnen, doe je ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er super gezellig uit! Je jasje is inderdaad schitterend, wauw! Staat je super! xxx

    BeantwoordenVerwijderen